Ridingboots fetish
Page: 1 2 3 >

Sverige

💗0
Finns det n?ra andra fr?n sverige, som gillar gummiridst?vlar, g?rna kletiga av h?stskit??? vill g?rna f? kontakt med b?de tjejer ? killar i gummiridst?vlar

Re: Sverige

💗0
Tjena Robban!
Jag ?r en st?velfeticist fr?n G?vle.
Vart kommer du ifr?n?

Re: Sverige

💗0
Jag bor i ludvika

Re: Sverige

💗0
Kul att f? kontakt med en likasinnad h?r i svergie.

Re: Sverige

💗0
Ja, visst e det....E du intresserad av bdsm ox??? Sj?lv e jag sadist.. vilken typ av ridkl?der ? st?vlar gillar du??, jag gillar beiga helskodda ridbyxor, ? ridst?vlar, ? ?ven vanliga st?vlar av gummi..

Re: Sverige

💗0
Jag f?redrar vita ridbyxor och aigle konstl?der ridst?vlar.
Jag har ingen erfarenhet av bdsm alls.
Jag gillar att spela undergiven tillsammans med mina tjejer, men det ?r bara ett spel f?r gallerian, f?r n?sta g?ng s? ?r jag dominant.

Re: Sverige

💗0
tjena peter h?r ?r en till som hittat denna underbara sida. hoppar g?rna ?ver h?stskiten men jag anv?nder mina st?vlar varje dag...och bor i v?rmland

Re: Sverige

💗0
Tjenare!
Skoj att vi ?r flera fr?n sverige h?r p? denna underbara sida.
Jag h?ller med dig. Jag f?redrar rena blanka ridst?vlar (Helst av m?rket aigle) Vet inte varf?r men dom ?r s? gudomligt sk?na :)
Det f?rsta jag g?r n?r jag kommer hem fr?n jobbet ?r att s?tta p? min mina aigle ridst?vlar, d? kan jag s?tta min ner och mysa i soffan.
Tyv?r s? axepterade min tjej inte mitt intresse f?r st?vlar, s? hon drog sin kos, fast jag respekterade henne och hade inga st?vlar p? mig n?r hon kom hem och h?lsade p? mig.
Men, men, Vad s?ger man? f?rlorar man en s? finns det tusen andra.
Var n?gonstans i v?rmland bor du?

Re: Sverige

💗0
ojj, t?nka sig att det finns fler som gillar detta i sverige, sj?lv gillar jag
aigle st?vlarna mest, och har k?pt mig ett par vita byxor ocks?. har oftast
p? mig s?na h?r strumpor under >

http://imagescommerce.bcentral.com/merchantfiles/4311770/blkbrnsl.jpg

endast hemma allts?. BDSM vore verkligen n?got, har aldrig v?gat ta steget ut. och h?stskiten ?r nog ingen hit

Re: Sverige

💗0
Visserligen s? trampar jag i h?stskit varje g?ng som jag ?r i stallet, men det ?r inget som t?nder mig.
D? ?r det annat med ridst?vlar.
Idag s? ska jag i v?g och rida, och d? ska jag ha mina bruna skinnbyxor och graninge ridst?vlar p? mig. Jag ska till ett nytt stall och rida ut med en tjej, Hoppas att det ?r en trevlig tjej som har ridst?vlar p? sig.

Re: Sverige

💗0
Hejsan

Jod? Jag ocks?.
Gillar mest gummiridst?lar Aigle ?r favoriter.
Tjejer i Ridst?vlar gummi d? f?rst?s mmmmmmm
Tyv?r tycker jag oftast det ?r d?ligt med ridst?vlar p? tjejer nu mera.
Har massa tjejkompisar som rider men n?stan alla har slutat anv?nda st?vlar dom rider i allt utom ridst?vlar k?ns det dom trist.
Rider f?rst?s sj?lv ocks

Re: Sverige

💗0
Tjenare Mikael!
Kul att det ?r flera fr?n sverige h?r ;)
Jag h?ller med dig. Det ?r j?tte trist att det inte ?r fler tjejer som anv?nder ridst?vlar.

Re: Sverige

💗0
Hej Peter

Har det ganska f?rsp?nt d? min kvinna ?r h?stintresserad och delar med sig det i form av att anv?nda "tillbeh?ren" vid h?gtidliga tillf?llen. (se bild).
Jag sj?lv rider inte men det hindrar inte fr?n att anv?nda ridst?vlar.

Re: Sverige

💗0
Tjenare micke!
Vilken lyckos du ?r.
Mitt senaste ex delade inte mitt intresse, s? det ?r d?rf?r som hon ?r ex numera. Men jag ?r p? jakt efter tjejer som kan acceptera mig som jag ?r.
Sen s? ?r det en f?rdel om hon rider ocks

Re: Sverige

💗0
Jo man f?r verkligen s?ga att du har det f?rsp?nt Micke.
Min f?re detta tjej var h?st tjej och ett par g?nger hade vi sex n?r hon hade sina gummiridst?vlar p? sig.
Det var v? inte s? att hon ?lskade det men hon jorde det i alla fall.
Det b?sta jag varit med om.

Re: Sverige

💗0
jod? jag h?ller med er Peter o Micke, (blir mycket micke nu)

Jag hoppas ni hitter likasinnade tjejer s? ni f?r era lustar tillfredsst?llda.
Jag har ju som sagt haft tur d? det faktiskt f?rekommer att min sambo tar p? sig sina ridst?vlar och kan g? omkring inne, tex n?r vi st?dar, eller om jag st?r vid spisen och fixar en god middag, s? kan hon komma och ?verraska lite d? och d?.

Jag har dessv?rre inte n?got speciellt tips p? hur man hittar en tjej som gillar att ha ridst?vlar p? sig, men jag skulle tro att om man k?r p? linjen att hon blir v???ldigt sexig med st?vlar p? s? kanske det g?r l?ttare. Dom juvelerna gillar ju som bekant smicker, eller hur.

M?ste kommentera att det finns v?ldigt l?ckra bilder p? den h?r sidan p? just ridbrudar. Och dom ?r l?ckra det bara ?r s?!

Re: Sverige

💗0
Hmmm... Du har r?tt Micke!
Att jag inte t?nkte p? det..
Jag ska b?rja smickra n?sta tjej som jag tr?ffar *L*
Och eftersom jag rider sj?lv s? ?r det l?tt att hitta tjejer som har ridst?vlar redan..

//Peter.

Re: Sverige

💗0
Tjenare Micke och Mikael !

Nu har jag hittat p? en s?t och trevlig tjej som ?r villig att prova p? att ha st?vlarna p? sig i s?ngen *L*
Hoppas bara att det blir n?got mer med henne. s? att det inte bara blir en dejt och sen tack och hej...
Hon verkar trevlig, Jag har f?reslagit en dejt idag.. Men hon ?r lite f?rsiktig av sig. S? vi f?r se om det blir n?gon dejt idag eller om det blir senare.
Det g?r det samma.. Bara jag f?r tr?ffa henne..

Re: Sverige

💗0
Hej! H?r ?r en till ridande kille som gillar ridst?vlar, speciellt gummiridst?vlar av m?rket Aigle!

Re: Sverige

💗0
Don't know the lingo, but CAN READ THE PHOTOS! THANKS! REAL RIDING BOOTS!!

Re: Sverige

💗0
you got that right it nices whught thay come up wheth

Re: Sverige

💗0
Tjenare Mats!
Kul att det finns flera svenskar h?r..

Oups... I did it agin *S*

Re: Sverige

💗0
THANK, YOU PETER! Now THAT IS WHAT RIDING BOOTS ARE MADE FOR!! WORSHIP, WORSHIP, WORSHIP! AND WHAT A BETTER WAY!! Hope YOU post MORE! I think I MUST call YOU a REAL BOOTIST! If YOU had YOUR own site I would join!

Re: Sverige

💗0
KATE LANCASTER, tell me MORE!

Re: Sverige

💗0
ow gee and to thinck i sojesthed boots and gowup rubuer defitnlly the besthed for that its just not a full ciecell tell you have goepued on yore rubber riding boot and ones mighted and faenitsey and thats the bethes it going to gent for some of us

Re: Sverige

💗0
Hej.

Jag f?redrar svarta byxor, vit skjorta och l?derridst?vlar. Jag tycker att
kvinnor i riddress ?r det mest sexiga man kan t?nka sig. Att bli riden av
en kvinna i ridst?vlar skulle vara en upplevelse f?r livet.

H?lsningar Stalldr?ngen

Re: Sverige

💗0
Hej tjejer i ridst?vlar ?r det b?sta jag vet.

Re: Sverige

💗0
Tycker om AIGLE OCH CAVALLO men ?ven andra m?rke g?r bra. Tycker inte om ridst?vlar av gr?vre modell. Tycker med att tjejer i ridst?vlar har minskat SYND

Re: Sverige

💗0
Tjenare Klas och Brunte!
Att bli riden av en tjej som har ridst?vlar p?, ?r en upplevelse som man inte gl?mmer *L*

Ja, Synd att tjejerna rider i strumpor ist?llet.. Dom vet inte hur tr?kiga och osexiga dom ?r d?..

Re: Sverige

💗0
Hej det ?r en upplevelse att ha sex med en tjej i ridst?vlar.
Ser man en tjej som rider p? l?ngt h?ll och tycker att hon har ridst?vlar p? sig men n?r man kommer n?rmare s? har antingen shortchaps eller gr?vre modell av ridst?vlar det tycker jag inte om. jag ?r inte s? d?r kr?sen om det ?r gummi, konstl?der eller l?der. Men inte modell gr?vre och inte ridst?vlar med sn?rning fram det tycker jag f?rst?r dom innan var inte f?rtjust heller i ridst?vlar med dragkedja bak men det har jag vant mig att gilla.
N?gon som vet n?gra porrfilmer med ridst?vlar i f?rutom ridskolanfilmerna?
Borde skicka ett brev till regeringen att dom stifta en lag att alla som rider m?ste ha ridst?vlar "L"
Page: 1 2 3 >
Login to reply
Copyright. ©UKInet

Don't like memberships? Buy our fetish videos and fetish images at Fetishtokens.com