Ridingboots fetish
Page: 1 2 >

Caldene that fucking fagget

💗0
Calden that fucking Fagget has again deleted my post he dos that all the time becorse he hate me so much. that he hates me is ok with me i dont care the problem is that he is to personly involved and therefore not fit to be a modorator for my posting
if other post stuff on JF there is clearly of topic he never say enny think its only me hes after.
I've never heard him speak but I am quite sure he talks exactly like Tiff in fifth gear :D
Caldene that fucking fagget 19881-caldene-that-fucking-fagget.jpg

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
tell him to lighten up he might enjoy it, LOL
Re: Caldene that fucking fagget 19882-re--caldene-that-fucking-fagget.jpg

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
matter of fact i know he will.
Re: Caldene that fucking fagget 19883-re--caldene-that-fucking-fagget.jpg

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
for sure.
Re: Caldene that fucking fagget 19884-re--caldene-that-fucking-fagget.jpg

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
absolutley
Re: Caldene that fucking fagget 19885-re--caldene-that-fucking-fagget.jpg

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Rubber horse Wrote:
-------------------------------------------------------
> Calden that fucking Fagget has again deleted my
> post he dos that all the time becorse he hate me
> so much. that he hates me is ok with me i dont
> care the problem is that he is to personly
> involved and therefore not fit to be a modorator
> for my posting
> if other post stuff on JF there is clearly of
> topic he never say enny think its only me hes
> after.
> I've never heard him speak but I am quite sure he
> talks exactly like Tiff in fifth gear :D
>

You've finally overstayed your welcome?
http://www.youtube.com/watch?v=9jrKXf2G-AA

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Chuck You Farley.

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
What?

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
so now i got ban from fucking JF
thats happens when you tell them the tru
but a lot here have try the same :D

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
What truth?

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Take a look at what Caldene says on JF to jodhpurfan "Ohh so nice....keep it come" but jodhpurfan just post so much shit of topic like in "horsewoman" there hi post so fare of topic You can and many of the pic is under age, but it's ok? Joddy man that pussy and whimp to a man dare not say anything to Cladene that a fucking fagget. We all know what happen to me for post 1/100 of topic yes more was it not when 1/100 you can't count your self. And if jodhpurfan dos post on topic pic is it only repeat of my and 18hands pic ?? So that just show what a fuck place JF is and there is not much happen over there I think it close sune :) joddy is so bissy with his new "friends" stabel fills lol I got ban but ALL my pic and post is ok for them to have?

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Links, please?

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
lol HT is asking there is every body on JF like Glen and Pollen....and me Humm try to ask Caldene that fucking fagget there the are

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Are you refering to this thread? http://anonym.to/?http://www.jodhpur-fetish.com/cgi-bin/ikonboard.cgi?act=ST;f=1;t=3969;&#top

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
@HT: yes HT Iam still "angry" but only on Caldene who has provoked me with his personel hitting on me. Yea and of course also on Joddy that whimp to a man who dares not say anything to Caldene even hi has told me that "i also thing that Caldene has gone to fare withs his personel hate to you" but insted helping me his BAN me :(

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
lol now there is only few "member" left on JF Caldene has ban them all sune there is only him left or if you is gay like him or ass lickers. It tog very long before hi delete my avatar Rubberhorse but hi is as we all know not the brightest that gay lol but all my pic and link is still there that hi still like so it was not there fore hi ban me it is becourse hi hates me so much lol

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Anbody else here getting tired of the word "faggot" used all the time in this thread?

Rubber Horse, you should really, really read this:

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection

Anybody who is secure in his own sexuality don't spew that kind of vile hatred constantly.

And calling Caldene stupid is REALLY funny – considering your very poor use of english. It is so incredible bad. It actually makes my head spin when I read your posts. The only words you know how to spell correctly are "drool", "thight", "crotch" and "breeches".... oh, did I mention "drool"?

/ Grandgester

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
lol I have NEVER use the word "breeches" maybe my engelsh is bad humm maybe Iam NOT engelsh and have NEVER lean it. I would like to see you spell perfect in Danish. And yes i CAN say that hi is a fagget becours hi has in a PM told me that hi like men so is that not being "fagget" or guy or Poop pusher or what I could call you Grandgester and other "gays"

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Ha ha - vi kan sgu godt tage den på dansk.

Læg venligst mærke til, at jeg ikke kommenterede OM Caldene er bøsse eller ej, men derimod kun din konstante brug af ordet "faggot" – som er et dybt, dybt krænkende og nedsættende ord at bruge om andre mennesker. Homoseksuelle eller ej. Jeg synes ikke det hører hjemme nogen steder. Utroligt du ikke også bliver smidt ud herfra også.

Og hvis du gad læse linket – Så siger din konstante fascination af om andre er homoseksuelle eller ej, utroligt meget om dig. Du projektierer din egen usikkerhed omkring din EGEN latente homosekualitet over på andre. Det er en simpel forsvarsmekanisme man bruger, når man bliver konfronteret med sine egne svagheder og fejl.

Desuden synes jeg det er åndsvagt, at kalde folk for bøsser på et forum der drejer sig om kvinder i ridetøj.

Det siger en del om dine evner ud i logisk tænkning.

Kald ham dog i det mindste for biseksuel hvis du skal være så plat konstant...

/ Grandgester

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Humm det lyder som du taler af erfaring og har prøvet det hele selv, hvorfor skulle du ellers vide så meget om det her. Ja jeg kender kun til ordet fagget jeg er jo heller ikke bøsse

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Nej - jeg er ikke en "faggot" - der må jeg skuffe dig. Jeg har bare læst lidt bøger og taget en uddannelse udover 7. klasse.

Du burde prøve. Man lærer en masse. Så kan man begå sig på skrift og i meningsudvekslinger – ligefrem på fremmedsprog – uden at ty til platheder som at kalde andre for ukvemsord.

/ Grandgester

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Yea sure your not a gay
Det passer jo også bedre at du er bøsse når du er en fimset pjævset papirnusser og du bliver ved med og snakke om det samme og det samme så den der fisen lugte kan er også fisens ejer mand lol

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Jamen med det argument, så er det jo netop dig der må være bøsse, med så mange bøsser du ser overalt. Det er da dig der snakker om det samme hele tiden herinde. Du lyder som en plade der kører i samme rille: Faggot, faggot, faggot, faggot...

Dine argumenter holder sgu ikke helt.

Tyv tror hver mand stjæler.

Eller i dit tilfælde; Bøsse tror hver mand der bøsse.

/ Grandgester

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Haha du bliver ved hehe så er det jo rigtigt hvad jeg siger hehe. Gee du er sku da uden for pedagoisk rækkevide lol trenden her er jo Caldene som jo har sagt til mig i en mail at han er bøsse og som det HELE her jo drejer sig om din fimset bøsse elsker = selv bøsse

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Altså - nu var det vist dig der startede hele den her tråd omkring Caldenes seksualitet. Så ved ikke hvem der er optaget af bøsser her på chatten. Jeg har ikke oplevet andre herinde, som beskæftiger sig så meget med det som dig.

Tillader mig bare at påpege, at folk med dine holdninger oftest selv er latent homoseksuelle. Jo mere du råber faggot herinde, jo mere virker du bare som en selvhadende homo der stadig er i skabet.

Du gør dig selv til grin med dit hjælpeløse og barnlige engelsk. Det eneste du kan stave korrekt er faggot. Det siger vist mere om din seksuelle orientering end om min :-)

Men du fatter åbenbart ikke hentydninger, medmindre det bliver skåret ud i pap med en staveplade.

/ Grandgester

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Humm jeg skriver nu "fagget" og ikke "faggot" det er noget man spiller på nåååår nej du spiller jo på andres pik din pik slikker.
Hvorfor alt det skriveri nå vi nu er "naboer" kan du lige så godt godt give mig din adresse så vil jeg og mine kraftige læderhansker komme og snakke lidt med dig

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Haha - den helt korrekte stavemåde er rent faktisk faggot - ikke fagget. Du er sgu for sjov når du prøver at spille klog.

Og det instrument man spiller på er en "fagot".

Jøsses, du er altså dum. Hold nu din kæft inden du dummer dig mere. Det er pinligt så meget du udstiller din uvidenhed og dumhed.

Og nu omgås du bøsser og shemales på Facebook? Er du HELT sikker på du ikke er bøsse?!!

Fuuuuuuuuck du er i total denial.

LOL

/ Grandgester

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Nu inden du sidder der og savler for meget så er læderhanskerne ikke til noget frækt men til og beskytte mig mod og få aids når dine fagget tænder sprøjter rundt i lokalet og eneste du kommer til og køre i resten af dit sølle liv er en kørestol. For forskellen mellem dig og mig er du kun har det hele i munden

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Altså, altså - det er da vist dig der sidder og puster dig op nu.

Du kan tydeligvis ikke klare dig med dit meget beskedne intellekt - så nu begynder du med trusler om vold, hvilket jo er let nok når du sidder bag computerskærmen.

Virkeligt modigt af dig.

Men du kan jo smide dit telefonnummer og adresse til mig på en email. Sådan en sej fyr er vel ikke bange for at oplyse den slags.

Det er jo let nok at sidde der som en tøs og smide om sig med trusler om vold.

/ Grandgester

Re: Caldene that fucking fagget

💗0
Jeg skal sku ikke have dit beskidte blod ud over det hele her hos mig. Du kan bare komme til Klb. Så kan vi mødes et sted tid hvor folk er ligeglade med jeg maltraktere dig og her er jeg jo så på hjemme bane. jeg tager gerne hen til dig din pjevset bognørd og hvis du har så mange bøger som du siger du har kan de jo Bruges til og suge alt dit blod op lol
Page: 1 2 >
Login to reply
Copyright. ©UKInet

Don't like memberships? Buy our fetish videos and fetish images at Fetishtokens.com